 |
 |
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
4 Ιουλίου 2007 |
Για περισσότερες πληροφορίες: ATHENS GSM, κα Ανθή Καλομοίρη, τηλ. 210 322 3352-3 |
ΗΓΕΤΗΣ - MANAGER: Η ΝΕΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ
Σύμφωνα με το βασικό συμπέρασμα του Συνεδρίου που πραγματοποίησε το ATHENS GSM στο Ηράκλειο Κρήτης
Αθήνα, 4 Ιουλίου 2007 - Για μία ακόμη χρονιά, ένας δυναμικός θεσμός ενημέρωσης που υλοποιεί το ATHENS GSM συγκέντρωσε το ενδιαφέρον της επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, και των εκπροσώπων των ΜΜΕ. Το Σάββατο 30 Ιουνίου, σε κεντρικό ξενοδοχείο του Ηρακλείου Κρήτης, πραγματοποιήθηκε το 7ο Συνέδριο Επιχειρησιακής Στρατηγικής & Ανάπτυξης, με θέμα "Αναπτύσσοντας τις δεξιότητες του ΗΓΕΤΗ - MANAGER 2030".
Το Συνέδριο παρακολούθησαν εκπρόσωποι ορισμένων από τις πιο σημαντικές κρητικές επιχειρήσεις, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή με τα σύγχρονα μοντέλα χάραξης στρατηγικής και τις νέες προοπτικές που καθιερώνονται διεθνώς στον τρόπο άσκησης της διοικητικής λειτουργίας. Μεταξύ των εισηγητών και σχολιαστών του Συνεδρίου ήταν Καθηγητές Πανεπιστημίων, Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων, Επιχειρηματίες κι Εκπαιδευτές Ανώτατων Στελεχών Διοίκησης.
Το βασικό συμπέρασμα του 6ου Συνεδρίου Επιχειρησιακής Στρατηγικής & Ανάπτυξης ήταν ότι η επιχείρηση έχει ανάγκη από ηγέτες/managers σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της (από την υποδοχή, έως το διοικητικό συμβούλιο), ώστε να διασφαλίσει την προοπτική ανάπτυξης στη νέα, πολύπλοκη σε λειτουργία και ταχεία μεταβαλλόμενη αγορά.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, παρουσιάστηκαν και σχολιάστηκαν σημαντικά θέματα που σχετίζονται με τους τομείς της καινοτομίας, της έρευνας αγοράς, των στρατηγικών λιανικού εμπορίου, της διοίκησης της επιχειρησιακής αλλαγής, της ανάπτυξης της επιχείρησης ως εργοδοτικής μάρκας στην αγορά εργασίας και της διαχείρισης ταλέντων, καθώς και θέματα που επιδρούν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του σύγχρονου Manager, όπως ο νευρογλωσσικός προγραμματισμός (NLP), η συναισθηματική νοημοσύνη και η διαχείριση του χρόνου.
Σημειώνεται ότι η επιλογή του Ηρακλείου Κρήτης ως τόπου διεξαγωγής του Συνεδρίου, για μία ακόμη χρονιά, έγινε με δεδομένο ότι οι κρητικές επιχειρήσεις συνιστούν μία από τις πιο δυναμικές αγορές, με έντονο επιχειρηματικό παλμό και αναπτυξιακή προοπτική, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Εξάλλου, ένας σημαντικός αριθμός αποφοίτων του ATHENS GSM δραστηριοποιείται στην Κρήτη, κατέχοντας ηγετικές θέσεις μεγάλων επιχειρήσεων.
Το 7ο Συνέδριο Επιχειρησιακής Στρατηγικής & Ανάπτυξης πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Nottingham Trent University και της Ελληνικής Ακαδημίας Διοίκησης Επιχειρήσεων, και εντάσσεται στο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης 2007 του ATHENS GSM. Χορηγοί ήταν οι εταιρείες Alpha Plus S.A., MegaPlast S.A., Πυραμίς, Συντιχάκη, Strategic Business Solutions και Interact Business Relations, ενώ χορηγοί επικοινωνίας οι εφημερίδες Ναυτεμπορική και Πατρίς.
ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ 7ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Η σύγχρονη επιχείρηση έχει ανάγκη από ηγέτες/managers σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της (από την υποδοχή, έως το διοικητικό συμβούλιο), ώστε να διασφαλίσει την προοπτική ανάπτυξης στη νέα, πολύπλοκη σε λειτουργία και ταχεία μεταβαλλόμενη αγορά.
- Η καινοτομία είναι καθοριστικός παράγοντας για την προοπτική και την ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης, αλλά και για την ευημερία της ελληνικής κοινωνίας.
- Η καινοτομία πρέπει να εκφράζεται σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας (διαδικασίες, προϊόντα, υπηρεσίες κ.λπ.).
- Η καινοτομία ταυτίζεται με την έννοια της ηγεσίας στην επιχείρηση.
- Η δημιουργία της καινοτομίας προϋποθέτει την κατάλληλη επιχειρηματική κουλτούρα.
- Η καινοτομία είναι αποτέλεσμα χρονοβόρας, συστηματικής προσπάθειας και προϋποθέτει 100% στήριξη από τη διοίκηση της επιχείρησης.
- Η αλλαγή συντηρεί την υγιή ύπαρξη της επιχείρησης στην αγορά.
- Η διαδικασία της αλλαγής είναι συστηματική, ομαδική, επίπονη και χρονοβόρα.
- Η επιτυχημένη αλλαγή προϋποθέτει την ύπαρξη ισχυρής ηγεσίας.
- Η Εργοδοτική Μάρκα (employers brand) είναι βασικός παράγοντας προσέλκυσης ταλέντων από την αγορά εργασίας.
- Η δημιουργία της Εργοδοτικής Μάρκας εντάσσεται στην ευρύτερη επιχειρηματική στρατηγική και το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού έχει την ευθύνη υλοποίησης, παρέχοντας την απαραίτητη στήριξη.
- Οι επιχειρηματικές αξίες (ηθική, συνέπεια, ολική ποιότητα, κοινωνική ευθύνη) ενδυναμώνουν την Εργοδοτική Μάρκα.
- Η διαχείριση ταλέντων είναι αντικείμενο επιστημονικής διερεύνησης και αποτελεί το νέο κεφάλαιο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού.
- Το λιανικό εμπόριο εξελίσσεται στην ελληνική αγορά και μορφοποιείται με βάση τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά πρότυπα.
- Η συγκέντρωση του λιανικού εμπορίου και η απορρόφηση δραστηριοτήτων (π.χ., τραπεζικές υπηρεσίες) εξελίσσεται σταθερά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μεγάλων σε μέγεθος επιχειρηματικών μονάδων, που θα επηρεάζουν την πολιτική, κοινωνική και οικονομική ζωή των τοπικών κοινωνιών.
- Η σπουδαιότητα της Έρευνας Αγοράς στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων αυξάνεται, λόγω της πολυπλοκότητας του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και της ταχείας αλλαγής του.
- Η ποιοτική έρευνα κερδίζει χώρο έναντι της ποσοτικής και επιστημονικής ερευνητικής μεθοδολογίας.
- Στην Έρευνα Αγοράς οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, με αποτέλεσμα η ερευνητική μεθοδολογία να εμπλουτίζεται με νέες τεχνικές και μεθόδους, και να αποδίδει καλύτερα αποτελέσματα.
- Η Έρευνα Αγοράς αποτελεί έγκυρο «εργαλείο» λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στα χέρια του σύγχρονου Manager.
- Ο έλληνας Manager δεν αφιερώνει χρόνο για προσωπική ανάπτυξη.
- Το επιχειρησιακό περιβάλλον εισάγει νέες δεξιότητες, που απαιτείται να έχει ο Manager για την επιτυχία της επιχείρησης και για την προσωπική του ικανοποίηση.
- Ο Manager, μέσα από την προσωπική ανάπτυξη και τη συνεχή μάθηση, αναδεικνύεται σε ηγέτη.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα του Συνεδρίου μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμματεία του ΑΤHENS GSM στην Αθήνα, στο τηλ.: 210 322 3352-3, καθώς και με το Κέντρο Πληροφοριών Ηρακλείου Κρήτης (υπεύθυνη: Όλγα Μανουρά), στο τηλ.: 2810 239 877.
|
 |