blank area
english »
 
Eνδεικτικές Μεταπτυχιακές Διατριβές
των Σπουδαστών του ATHENS GSM

  • Σύστημα αξιολόγησης και βελτιστοποίησης της εταιρικής αποδοτικότητας στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας. Η περίπτωση του ομίλου ΙΑΣΩ
  • Η διερεύνηση της διαχείρισης πελατειακών σχέσεωνμε την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα. Η περίπτωση της Pharma Hellas
  • Η δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της στρατηγικής των συγχωνεύσεων στον κλάδο παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών
  • Αξιολόγηση της ικανότητας προσανατολισμού στην μάθηση και την αγορά. Η περίπτωση της εταιρίας Alpha AEDAK
  • Η εκπαίδευση προσωπικού ως πρακτική της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και το Ψυχολογικό Συμβόλαιο. Η περίπτωση της CCHBC
  • Ο ρόλος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στη δημιουργία πελατειακών σχέσεων σε Τράπεζες.
  • Ο ρόλος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Περίπτωση Τράπεζας Κύπρου
  • H διερεύνηση του συστήματος Logistics (outsourcing) με την αποτελεσματικότητα του marketing (κερδοφορία) Η περίπτωση του προϊόντος Lucozade
  • Διερεύνηση Kαταλληλότερης Στρατηγικής Διεθνοποίησης της κατασκευαστικής εταιρίας AΛΤΕ ΑΤΕ σε Πολωνία και Τσεχία με τη χρήση Χρηματοοικονομικών αναλύσεων
  • H διερεύνηση του επιπέδου πιστότητας των πελατών στα κανάλια διανομής της αγοράς μπύρας. Περίπτωση ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο παράγοντας επηρεασμού της Διαφήμισης και ο στρατηγικό του ρόλος στην επίτευξη των στόχων του Μάρκετινγκ στην Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία ( Περίπτωση KOSMOCAR)
  • Μελέτη προϋποθέσεων ανάπτυξης επιτυχούς συστήματος Relationship Marketing στην υγεία
  • Η κουλτούρα, ο προσανατολισμός στην αγορά και η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της εταιρίας ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΒΕΕ
  • Η διερεύνηση της σύνδεσης μεταξύ της επιχειρησιακής στρατηγικής και της στρατηγικής ανθρωπίνων πόρων. Η περίπτωση της EFG EUROBANK ERGASIAS AE
  • Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ αμοιβής και απόδοσης προσωπικού. Η περίπτωση της GlaxoSmithkline
  • Διερεύνηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών ασφαλιστικών υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης : Ομιλος ING GREECE
  • Ο βαθμός της εταιρικής αφοσίωσης και εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων της Friesland Hellas ως μέσο πρόβλεψης της συμπεριφοράς στην επερχόμενη επιχειρησιακή αλλαγή
  • Σχέση μεταξύ της διαχείρισης επιχειρησιακών κρίσεων και της φήμης μιας εταιρίας. Μελέτη κλάδου γαλακτοκομικών εταιριών
  • Ο ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών για την επίτευξη δραματικών βελτιώσεων σε κρίσιμα σύγχρονα μεγέθη. Η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας
  • Η αντίσταση των εργαζομένων στην αλλαγή κατά τη διάρκεια συγχωνεύσεων. H περίπτωση ALFA SA
  • Στρατηγική ανάπτυξη στις Ελληνικές Επιχειρήσεις. Η περίπτωση της βιομηχανίας παραγωγής ελαιόλαδου
  • Η σύνδεση του business Strategy με τη στρατηγική, τις πολιτικές πρακτικές HR σε σχέση με την υλοποίηση των στόχων της εταιρίας. Η περίπτωση της ING GREECE
  • Η διερεύνηση της σχέσης εσωτερικής επικοινωνίας με την επιχειρηματική αποτελεσματικότητα. Η περίπτωση της ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • Η παρακίνηση των εργαζομένων γνώσης (knowledge workers) και η ικανοποίηση τους από τις διοικητικές πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού: Η περίπτωση της εταιρίας ΧΥΖ SA
  • Η ποιότητα υπηρεσιών του τμήματος εκπαίδευσης και η σχέση τουs με την απόδοση των εργαζομένων τους στην Eurobank Cards
  • Βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών μέσω του Customer Relationship Management στο χώρο των ιατρικών αναλώσιμων. Η περίπτωση TYCO HEALTHCARE HELLAS
  • Η διερεύνηση της σχέσης προγραμμάτων πιστότητας και του επιπέδου πιστότητας των καταναλωτών στα Super Markets
  • Διερεύνηση της σχέσης του βαθμού ικανοποίησης των εργαζομένων στη Διεύθυνση Πιστώσεων της Eurobank Cards SA, με τον βαθμό απόδοσης αυτών στην εργασία τους.
  • Παράγοντες που διαμορφώνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά ομοιοπαθητικών σκευασμάτων. Η περίπτωση της ΚΟΡΡΕΣ
  • Διερεύνηση της σχέσης του επιχειρησιακού προσανατολισμού μάθησης με το βαθμό οργανωσιακής μάθησης. Η περίπτωση της Water
  • Διερεύνηση της σχέσης επιχειρηματικής ανάπτυξη και μετοχική αξία. Περίπτωση: κλάδος τροφίμων και ποτών στο ΧΑΑ
  • Επιχειρησιακή Ηθική και εργασιακές σχέσεις- Υπάρχουν στεγανά που προστατεύουν το ήθος των πολυεθνικών επιχειρήσεων σε περιόδους αλλαγής; Περίπτωση μελέτης πολυεθνικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών
  • Επιχειρησιακές δεξιότητες στρατηγικής σημασίας που διευκολύνουν την οργανωσιακή μάθηση και χαρακτηρίζουν μια οργάνωση που μαθαίνει.
  • H επίδραση των εξαγορών στην εταιρική κουλτούρα της νέας επιχείρησης. Η περίπτωση του Ελληνικού τραπεζικού κλάδου
  • Η διερεύνηση της εφαρμογής του Crisis Management στις επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης.
  • Η εκπαίδευση – κατάρτιση των απασχολουμένων στα τουριστικά εποχιακά ξενοδοχεία. Ηπερίπτωση της νήσου Κω.
  • Έρευνα πάνω στο CRM & τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
  • Δυναμική και στρατηγικές Franchising.
  • Franchising καλλυντικών.
  • Μελέτη για τις παρορμητικές αγορές στην Ελλάδα: Διαφορές ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες στις γνωστικές και συναισθηματικές διαδικασίες καθώς και στη συχνότητα που αγοράζουν προϊόντα παρορμητικά.
  • Συγκριτική αξιολόγηση (Benchmarking) στα Πρότυπα – Πρωτόκολλα στην Αγροτική Παραγωγή στην Ελλάδα σήμερα.
  • Ανάπτυξη εταιρικής δημιουργικότητας και εφαρμογή καινοτομιών σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κεντρική Μακεδονία.
  • Ποιοτική ανάπτυξη της Φαρμακευτικής Εταιρίας AVENTIS μέσα από έρευνα ικανοποίησης των πελατών της.
  • Η μη ορθολογική ανάπτυξη της κεφαλαιαγοράς αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα ανάπτυξης της Οικονομίας; Μια διερευνητική άποψη σχετικά με την επιρροή του Ελληνικού Χρηματιστηρίου στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.
  • Η επιρροή του διαδικτύου στην διαμόρφωση της κυκλοφοριακής πορείας των έντυπων μέσων μαζικής ενημέρωσης. Τι πιστεύουν οι καταναλωτές.
  • After sale πολιτική τραπεζών.
  • Η απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα την τρέχουσα δεκαετία.
  • Αποτελεί ο στρατηγικός σχεδιασμός προϋπόθεση για την επιχειρηματική ανταγωνιστικότητα.
  • Διαχείριση Εκδηλώσεων (EVENT MANAGEMENT)): Η περίπτωση των festival. Η συμπεριφορά των διοργανωτών και των επισκεπτών.
  • Οι προσδοκίες από την αγορά εξοχικής κατοικίας στην Χαλκιδική και ο βαθμός ικανοποίησής τους. Η περίπτωση της εταιρίας «απέραντο γαλάζιο».
  • Αναπτύσσοντας «κουλτούρα ασφαλείας» σε υψηλής επικινδυνότητας οργανισμούς. Η περίπτωση της ΔΕΗ ΑΕ
  • Η διερεύνηση της σχέσης της κατευθυνόμενης συνταγογράφησης με την επιχειρηματική ανάπτυξη. Η περίπτωση της VICAN SE
  • Η διερεύνηση του Outsourcing ως προς τα Logistics στον κλάδο των Super Markets. Η εφαρμογή του μοντέλου στον οργανισμό Orange
  • Aνάπτυξη μοντέλου προσδιορισμού εκπαιδευτικών αναγκών διοίκησης. Η περίπτωση Ευαγγελισμού
  • Διαμορφώνοντας Στρατηγική ανθρωπίνων πόρων σε σχέση με τις εξελίξεις της αγοράς επίπλου. Η περίπτωση ΝΕΟSET
  • Διερεύνηση των επιπτώσεων του Reengineering στις επιδόσεις των μεσαίων στελεχών. Η περίπτωση της Coca Cola 3E
  • Η διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την επενδυτική συμπεριφορά των θεσμικών επενδυτών στις εισηγμένες τεχνικές εταιρίες του ΧΑΑ. Η περίπτωση των τεχνικών εταιριών
  • Η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων στην παροχή επιχειρηματικών συμβούλων ποιότητας. Η περίπτωση ICAP
  • Δημιουργία μοντέλου ανάπτυξης προσωπικών ικανοτήτων στελεχών επιχειρήσεων. Η περίπτωση ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
  • Μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων για την απόκτηση επαγγελματικής στέγης στην Ελλάδα. Δανεισμός & χρηματοδοτική μίσθωση Leasing. Aξιολόγηση περιπτώσεων.
  • Hγεσία= Eπιχειρησιακή Επίδοση. Η διερεύνηση της σχέσης σε περιβάλλον παροχής υπηρεσιών. Η περίπτωση του δικτύου πωλήσεων της ING GREECE
  • Γιατί είναι πολύ ακριβό το ορθόδοξο μάνατζμεντ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε σχέση με τις αποδόσεις;
  • Ενσωμάτωση της τεχνολογίας για την επιχειρησιακή βελτίωση της DOMUS AEBE
  • O βαθμός ικανοποίησης των πελατών της επιχειρηματικής πληροφόρησης ως καθοριστικός παράγοντας στη διατήρηση της πελατειακής πιστότητας.
  • Το μοντέλο εκπαίδευσης πωλήσεων και η επίδραση στην επίδοση των πωλητών. Η περίπτωση της CCHBC GREECE
  • Εταιρική φήμη- Παράγοντες που τη διαμορφώνουν. Η περίπτωση Commercial Value SA
  • Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση της γνώσης. Η περίπτωση της d.d synergy Hellas AE
  • Η συμβολή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην πιστότητα των πελατών ξενοδοχείων πολυτελείας. Εστίαση στη Νήσο Ρόδο
  • Η δημιουργία μοντέλου Διοίκησης Κρίσεων σε μηχανογραφικά τμήματα μεγάλων οργανισμών. Η περίπτωση ΔΕΗ ΑΕ
  • H διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των συστημάτων CRM και του επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη
  • M- business : Η βάση για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η περίπτωση της εταιρίας Vodafone-Panafon
  • Η διερεύνηση της αποδοχής της έρευνας μάρκετινγκ ως παράγοντας διαμόρφωσης της στρατηγικής μάρκετινγκ. Η ελληνική πραγματικότητα
  • Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών με βάση την ικανοποίηση των πελατών. Η περίπτωση της «ΕΥΝΕ ΑΕ»
  • Οι παράγοντες που επηρεάζουν και κτίζουν πελατειακή πιστότητα. Η περίπτωση Μινωϊκές Γραμμές
  • Παράγοντες που διαμορφώνουν τη λήψη απόφασης της επιχείρησης, για εκχώρηση της δραστηριότητας της Υγιεινής και Ασφάλειας της εργασίας, outsourcing. O Ελληνικός Τραπεζικός κλάδος
  • Εντοπισμός παραγόντων που θεωρούνται σημαντικοί στην ικανοποίηση των καταναλωτών συσκευασμένου φυσικού χυμού πορτοκαλιού
  • Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού ως παράγοντας διαμόρφωσης διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η ελληνική πραγματικότητα
  • Διερεύνηση της επιχειρησιακής ηθικής στη διαμόρφωση καταναλωτικής συμπεριφοράς στην Ελληνική πραγματικότητα
  • Η περιβαλλοντική ευθύνη των σύγχρονων επιχειρήσεων. Παράγοντας ανάπτυξης ή παράγοντας προς αποφυγή για τις ελληνικές επιχειρήσεις
  • POSTGRADUATE PROJECTS

  • Παράγοντες που διαμορφώνουν την κατανομή του επικοινωνιακού προϋπολογισμού μεταξύ εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας. Η περίπτωση της εκδοτικής εταιρίας Mototech AE
  • Η συμβολή του Internet στην πολιτική επικοινωνία
  • Πρόγραμμα ανάπτυξης σχολών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου που έχουν έδρα τους την Τρίπολη. Αύξηση του αριθμού σχολών
  • Στρατηγική επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του «Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για παιδιά με σύνδρομο Prader Willi
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη στην Ελλάδα: πρακτικές και εφαρμογή
  • H επικοινωνία Μάρκετινγκ στη Βιομηχανική Αγορά
  • Δημόσιες Σχέσεις Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού Οργανισμού
  • Βελτίωση των εσωτερικών σχέσεωνκαι η ανάπτυξη της επικοινωνίας με τους εργαζόμενους με σκοπό την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων. Περίπτωση TYKO HEALTH CARE HELLAS