blank area
english »
 
Diploma in Management Studies

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα DMS του NOTTINGHAM TRENT UNIVERSITY έχει διάρκεια 12 μήνες. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων με εργασιακή προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών, που επιθυμούν να αναπτύξουν τις διοικητικές τους ικανότητες. Στελέχη χωρίς πρώτο πανεπιστημιακό τίτλο μπορούν να γίνουν δεκτά ύστερα από ειδική αξιολόγηση, ενώ με την ολοκλήρωση του προγράμματος και την πολύ καλή επίδοση, είναι δυαντή η συνέχεια των σπουδών σε επίπεδο MBA.

Δομή και Περιεχόμενο του Προγράμματος

Personal Development
Το μάθημα αυτό προσφέρει στους φοιτητές τη δυνατότητα να εξετάσουν τις προσωπικές τους ικανότητες και να αναπτύξουν εκείνες που χρειάζεται για να επιτύχουν στο management. Χρησιμοποιείται ως «όχημα», που τους επιτρέπει να αναγνωρίσουν τους προσωπικούς τους στόχους και να αναπτύξουν κριτική προσέγγιση της προόδου τους. Προσφέρει την ευκαιρία της προσωπικής ανάλυσης, βασισμένης σε θεωρητικά πλαίσια, έτσι ώστε να επιτευχθεί η δημιουργία ενός σχεδίου προσωπικής ανάπτυξης.

Organising Work and Managing Human Resources
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάπτυξη κριτικής κατανόησης των υπαρχόντων, αλλά και μελλοντικών, πρακτικών στη διοίκηση της εργασίας, των επιχειρήσεων και των ανθρώπινων πόρων. Καλύπτει μεγάλο εύρος θεμάτων, με το περιεχόμενο να εστιάζεται πέραν της κινητοποίησης, της ηγεσίας και της αναζήτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, επιτρέποντας στους φοιτητές να σχεδιάσουν στρατηγικές που θα αυξάνουν τη συμβολή των ανθρώπινων πόρων στη μακροχρόνια επιτυχία της επιχείρησης.

Managing Operations Strategically
Το μάθημα αυτό σχεδιάστηκε για να εξερευνήσει τα πιθανά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει η καινοτομική και στρατηγική διοίκηση των επιχειρησιακών λειτουργιών. Δίνει στους φοιτητές τη δυνατότητα να αξιολογούν κριτικά τις ισχύουσες και τις δυνητικές προσεγγίσεις στη διοίκηση των λειτουργιών, μαθαίνοντάς τους τη σημασία της επιχειρηματικής πολυπλοκότητας, για την ανάπτυξη σωστής επιχειρησιακής στρατηγικής. Παράλληλα, τους βοηθά να κατανοήσουν τις απαιτούμενες ενέργειες, για την αλλαγή της φιλοσοφίας στη διοίκηση των λειτουργιών της επιχείρησης.

Managing Strategic Marketing
Σκοπός του μαθήματος είναι να διερευνήσει τις θεμελιώδεις αρχές και τις μοντέρνες οπτικές του στρατηγικού μάρκετινγκ, μαθαίνοντας τους φοιτητές να σχεδιάζουν ένα στρατηγικό marketing plan, δίνοντας έμφαση στη μακροπρόθεσμη διατήρηση της κερδοφορίας και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το μάθημα εξετάζει, παράλληλα, και σύγχρονες οπτικές, προκειμένου να προετοιμάσει πλήρως τους φοιτητές να διαχειριστούν αποτελεσματικά τη μελλοντική φύση του στρατηγικού μάρκετινγκ.

Managing and Accounting for Financial Resources
Το μάθημα αναπτύσσει στους φοιτητές την ικανότητα να αναλύουν τους χρηματοοικονομικούς και λογιστικούς στόχους, και να αναγνωρίζουν και να εφαρμόζουν τα κατάλληλα εργαλεία χρηματοοικονομικής ανάλυσης. Ο χρηματοοικονομικός σχεδιασμός μελετάται ως τμήμα της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού. Παράλληλα, η κριτική αξιολόγηση των χρηματοοικονομικών σχεδίων και τα χρηματοοικονομικά μοντέλα χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη προτάσεων που υποστηρίζουν στρατηγικά προγράμματα επενδύσεων, καθώς και άλλες προσεγγίσεις στο χρηματοοικονομικό και λογιστικό έλεγχο.

Consultancy Project
Σχεδιασμένο για να υλοποιήσει στην πράξη και να καταστήσει λειτουργική τη θεωρία που έχει αναπτυχθεί στα μαθήματα της πρώτης ενότητας, το Consultancy Project προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές, που συντάσσονται σε ομάδες, να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικές επιχειρηματικές συνθήκες. Μέσω της ενεργού συμμετοχής σε ένα υπαρκτό συμβουλευτικό πρόγραμμα, το μάθημα σκοπεύει στην ανάπτυξη της ικανότητας των φοιτητών να εργάζονται ως μέλη μιας διοικητικής ομάδας. Παράλληλα, ενισχύει τις ικανότητες της αποτελεσματικής επικοινωνίας, της λογικής επιχειρηματολογίας και της εφαρμογής στρατηγικών εννοιών, ώστε να παράγονται πραγματικές και αποτελεσματικές επιχειρηματικές λύσεις, δεδομένων των χρονικών περιθωρίων και των συνθηκών αβεβαιότητας. Αφού τους ανατεθεί μία συγκεκριμένη εταιρεία, και με την καθοδήγηση της ακαδημαϊκής επιτροπής, οι ομάδες των φοιτητών αρχίζουν τη συμβουλευτική τους δράση, εστιάζοντας στην επικοινωνία με τον πελάτη, τη συμφωνία των όρων αναφοράς, τη συγκέντρωση πληροφοριών και την ανάλυσή τους, την ανάπτυξη λύσεων και, τελικά, την παρουσίαση της πρότασης στον πελάτη.

Managing Information and Knowledge Strategically
Το μάθημα αυτό εξετάζει τα βασικά ζητήματα στη διοίκηση των πληροφοριών και της γνώσης, από στρατηγική οπτική γωνία. Σκοπός του είναι να ενθαρρύνει τους φοιτητές για τη σύγκριση διαφορετικών τρόπων προσέγγισης των πληροφοριών, της γνώσης και της στρατηγικής. Για την επίτευξη αυτού του στόχου διερευνώνται έννοιες που διαμορφώνουν τη δράση στις σύγχρονες επιχειρήσεις, όπως: πληροφορία και γνώση, τεχνολογία και άνθρωπος, διεθνείς και τοπικές κουλτούρες, πληροφορία και επιχειρηματικές στρατηγικές.

Understanding Strategy
Σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξει την κριτική γνώση και την πρακτική κατανόηση των ακαδημαϊκών θεωριών, των πλαισίων, των διοικητικών μοντέλων και των τεχνικών που συνεισφέρουν στο σύγχρονο στρατηγικό management. Βοηθά τους φοιτητές να αναγνωρίσουν και να αξιολογήσουν τις εναλλακτικές στρατηγικές κατευθύνσεις που είναι διαθέσιμες για έναν οργανισμό, να εκτιμήσουν τη φύση και τη σημασία της επίδοσης και να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονες απόψεις για τη στρατηγική μπορεί να επιδράσουν στον τρόπο σκέψης του management.