blank area
english »
 
MSc in Management

Το MSc διαρκεί 12 μήνες και είναι η καλύτερη μεταπτυχιακή πρόταση για απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ, που τους ενδιαφέρει τόσο η θεωρητική προσέγγιση της διοίκησης των επιχειρήσεων, όσο και η πρακτική της διάσταση.

Η Δομή του Προγράμματος

  • Management Induction Programme
  • Finance and Accounting for Business Strategy
  • Information Management and Systems Strategy
  • Organisational Analysis and Human Resource Strategy
  • Strategic Management and Marketing
  • Research Methods and Methodology
  • International Business
  • Elective 1
  • Elective 2
  • Elective 3
  • Research Project and Dissertation
  • Network Company Consultancy Project
  • Business Dynamics and Change Processes

Περιγραφή των Μαθημάτων

Personal Development and Effectiveness
Το μάθημα αυτό ενθαρρύνει το σπουδαστή να αποκτήσει την πλέον δύσκολη δεξιότητα, δηλαδή αυτή του αυτο-ελέγχου και της συχνής αξιολόγησης της βελτίωσης της προσωπικής του ανάπτυξης / αποτελεσματικότητας.

Επίσης, του δίνει την ευκαιρία να αναπτύξει σχέδια για τη βελτίωση των διοικητικών του ικανοτήτων.

Management Induction Programme
Το πρόγραμμα Induction έχει σκοπό να εισάγει τους συμμετέχοντες στην φύση και το περιεχόμενο της Διοίκησης και του Full Time MBA. Eπικεντρώνεται, στα αποτελέσματα μάθησης που επιτυγχάνονται κατά την διάρκεια του προγράμματος, στην συγγραφή των εργασιών και στην ανάπτυξη αναλυτικής και κριτικής ικανότητας.

Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές να προσδιορίζουν και να αξιολογούν δεξιότητες, ικανότητες, αξίες, ενδιαφέροντα και να αναγνωρίζουν πώς αυτά σχετίζονται με τη διαδικασία λήψης απόφασης για την καριέρα τους.

Finance and Accounting for Business Strategy
Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πληροφορίες χρηματοοικονομικής λογιστικής μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην επιχειρηματική ανάλυση, τον έλεγχο και τη λήψη αποφάσεων. Τα πιο πάνω αφορούν (γενικά) την επιχείρηση, αν και πολλές από τις ιδέες που θα εξεταστούν μπορούν να εφαρμοστούν και σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αλλά και το δημόσιο τομέα.

Information Management and Systems Strategy
Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της αξίας των πληροφοριών, κυρίως από την άποψη της ανάγκης του line manager να επιτύχει προσωπικούς και γενικότερους επιχειρησιακούς στόχους. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι ενήμεροι για τις τεχνολογικές εξελίξεις οι οποίες υποστηρίζουν την προσφορά "καλών" πληροφοριών και για τα προσωπικά και επιχειρηματικά "αρνητικά" και "θετικά" σημεία που έχουν σχέση με την αποτελεσματική προσφορά.

Organisational Analysis and Human Resource Strategy
To μάθημα δίνει στους σπουδαστές τη δυνατότητα να κατανοήσουν και να αναλύσουν την επιχειρηματική άποψη και την άποψη της συμπεριφοράς της διοίκησης και της απασχόλησης. Παράλληλα, να εξετάσουν κριτικά τη σημασία των ανθρώπινων πόρων για την επιχείρηση και τους διάφορους τρόπους με τους οποίους αυτοί μπορούν να διοικηθούν, ώστε να συνεισφέρουν στην πραγματοποίηση επιχειρησιακών στόχων σε τοπικά και διεθνή περιβάλλοντα.

Strategic Management and Marketing
Το μάθημα Strategic Management and Marketing περιλαμβάνει δύο βασικά στοιχεία, τα οποία εξετάζονται. Κατ’ αρχάς δίνεται έμφαση στη φύση του strategic management και του marketing και στους δεσμούς μεταξύ των δύο τομέων ή λειτουργιών. Κυρίως, εστιάζει στις διαδικασίες με τις οποίες η διοίκηση των επιχειρήσεων δημιουργεί και εφαρμόζει τη στρατηγική. Η επιτυχημένη δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικής έχει ιδιαίτερη σημασία στην αποδοτική εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά ενώ δίδεται στους σπουδαστές η ευκαιρία να εμπλακούν σε μια τέτοια διαδικασία.

Στη συνέχεια, λαμβάνονται υπόψη σημαντικά σύγχρονα θέματα της στρατηγικής διοίκησης και του marketing, και ολοκληρώνεται με την αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούν το επιχειρησιακό σχέδιο στην πράξη.

Research Methods, Methodology and Dissertation
Το περιεχόμενο του μαθήματος δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές να πάρουν μέρος σε εις βάθος συζητήσεις σχετικές με διάφορες ερευνητικές προσεγγίσεις, διαδικασίες και απόψεις, να δικαιολογήσουν την ερευνητική στρατηγική που επέλεξαν και να δείξουν με ποιο τρόπο αυτή συνεισφέρει στην κατανόηση της διοίκησης.

Παράλληλα, τους βοηθά να αποκτήσουν την ικανότητα να σχεδιάζουν και να υλοποιούν έρευνα μικρής κλίμακας, η οποία έχει σχέση με τη διοίκηση και τις επιχειρήσεις, να αναλαμβάνουν κριτική ανασκόπηση σχετικής βιβλιογραφίας, προσδιορίζοντας θεωρητικά και μεθοδολογικά θέματα / προσεγγίσεις και να αξιολογούν κριτικά τις υποθέσεις που κάνουν για τη φύση της διοίκησης και της επιχειρηματικής έρευνας.

Τέλος, να αναπτύσσουν ερευνητικές δεξιότητες, εφαρμόζοντας μια σειρά συλλογής πληροφοριών και τεχνικών / εργαλείων ανάλυσης και να δημιουργούν και να παρουσιάζουν μια ερευνητική εργασία σχετική με τη συλλογή και την ανάλυση πληροφοριών.

International Business
Το μάθημα διερευνά τους παράγοντες και τα κίνητρα για την ανάπτυξη διεθνών επιχειρήσεων δίνοντας έμφαση στους πολιτικούς, κοινωνικούς, πολιτισμικούς και τεχνολογικούς παράγοντες. Εξετάζει την αποτελεσματικότητα διαφορετικών μεθόδων διεθνούς ανάπτυξης σε σχέση με το μέγεθος, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης.

Managing Innovation
Το μάθημα επικεντρώνεται στη φύση της καινοτομίας και συγκεκριμένα σε διαθέσιμες διοικητικές τεχνικές που βοηθούν την διαδικασία της καινοτομίας. Ερευνά τις θεωρίες και τη διαδικασία της καινοτομίας. Παραδείγματα και case studies χρησιμοποιούνται εκτεταμένα για να διερευνηθούν οι διοικητικές πτυχές της καινοτομίας. Χαρακτηριστικό του μαθήματος είναι ότι εξετάζει πολλαπλές προσεγγίσεις στην καινοτομία που αφορούν την στρατηγική, λειτουργική, τεχνολογική διάσταση και την διάσταση του μάρκετινγκ.

Network Company Consultancy Project
Το μάθημα επικεντρώνεται στην ανάλυση και λύση πραγματικών επιχειρησιακών προβλημάτων. Οι συμμετέχοντες οργανωμένοι σε ομάδες δρουν ως σύμβουλοι σε επιλεγμένη εταιρεία και καταρτίζουν πρόταση

Business Dynamics and Change Processes
To BDCP, το οποίο διδάσκεται εντατικά, έχει σκοπό να δώσει στους σπουδαστές την ευκαιρία να κατανοήσουν τις διαδικασίες επιχειρηματικής και προσωπικής αλλαγής και να εφαρμόσουν τις γνώσεις αυτές σε δύο κύριες προσoμοιώσεις (simulations).

To μάθημα αναπτύσσει τις γνώσεις διαδικασιών αλλαγής που κατακτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος, ολοκληρώνοντάς τες. Μέσω των simulations, οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν τη δική τους προσωπική δυνατότητα να επιφέρουν αλλαγές και το επακόλουθο αποτέλεσμα στη συνολική επιχειρηματική απόδοση.