... για στελέχη επιχειρήσεων με πτυχίο ΑΕΙ - ΤΕΙ ή επαρκή εμπειρία
Μία πρωτοβουλία που απαντά στις σύγχρονες επικοινωνιακές ανάγκες της ελληνικής επιχείρησης και τους επαγγελματικούς στόχους των στελεχών της Επικοινωνίας, με την ακαδημαϊκή ευθύνη του Athens Graduate School of Management και την επιστημονική επίβλεψη του International Advertising Association (IΑA).
Σήμερα, η ελληνική επιχείρηση ανταποκρινόμενη στις διεθνείς τάσεις, αναβαθμίζει το ρόλο των στελεχών Επικοινωνίας, φέρνοντάς τα να ευθύνονται, όλο και περισσότερο, για τη διαμόρφωση της ορθής στρατηγικής κι, άρα, για την επιβίωση κι επιτυχία της.
Η νέα ταυτότητα των στελεχών Επικοινωνίας επιβάλλει κι επαναπροσδιορισμό της προετοιμασίας τους, αφού τα μέχρι σήμερα εκπαιδευτικά προγράμματα καλύπτουν μονομερώς το νέο πεδίο δραστηριοτήτων τους.
Το πρόγραμμα Marketing Communications σχεδιάστηκε με βάση μια ευρύτατη ερευνητική διεργασία, που αναζήτησε τις σύγχρονες ανάγκες της ελληνικής επιχείρησης, εντόπισε τις διεθνείς επικοινωνιακές τάσεις και διερεύνησε τις δυσκολίες, αλλά και τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής τους στην ελληνική πραγματικότητα.
Το νέο πρόγραμμα του Athens Graduate School of Management και του ΙΑΑ έχει σχεδιαστεί ειδικά για στελέχη επιχειρήσεων, που θέλουν να αναπτύξουν παραγωγικά τις ικανότητες και τις γνώσεις τους στην Επικοινωνία, διευρύνοντας τις επαγγελματικές τους προοπτικές.
- Δρ. Χ. Αθανασούλης
- Δρ. Κ. Μαγνήσαλης
- Δρ. Μ. Πετράκης
- Σ. Ζαραφόπουλος
- Διεθνής Επικοινωνία Μάρκετινγκ
- Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός και Έλεγχος Μάρκετινγκ
- Επιχειρηματική Στρατηγική
- Ανάλυση και Λήψη Αποφάσεων
- Ερευνητική Μεθοδολογία / Συγγραφή Μελέτης
- Στρατηγική Επικοινωνία Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
- Πληροφορική ΙΙ
- Media- Σχεδιασμός
- Προσωπική Ανάπτυξη / Κοινωνική Ψυχολογία
- Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ- Campaign
|