GR | EN
Dissertations
Για το AGSM αποτελεß αποδοχÞ το üτι η αξιüπιστη και επιστημονικÜ δομημÝνη Ýρευνα, εßναι το πιο πολýτιμο εργαλεßο για την επßτευξη των αναπτυξιακþν στüχων της κοινωνßας, των οργανισμþν και των επιχειρÞσεων.
¸τσι, απü πολý νωρßς το AGSM φÝρνει σε επαφÞ τους φοιτητÝς με τη μεθοδολογßα, τα πλεονεκτÞματα και τη στρατηγικÞ εφαρμογÞς της ερευνητικÞς διεργασßας, υιοθετþντας τη συνολικÜ ως φιλοσοφßα, κι üχι απλÜ και μüνο στο πλαßσιο των εκπαιδευτικþν τους υποχρεþσεων.
Μαθαßνουν να διοικοýν την Ýρευνα, κατευθýνοντÜς τη σε σημεßα üπου θα εξαχθοýν ουσιαστικÜ συμπερÜσματα, þστε να αναπτυχθεß η απαιτοýμενη γνþση για την επιτυχßα της επιχεßρησης üπου απασχολοýνται, αλλÜ και γενικüτερα του επιχειρηματικοý κλÜδου.
Οι περισσüτερες απü τις Ýρευνες γßνονται αντικεßμενο δημοσßευσης Þ παρουσιÜζονται σε ημερßδες και συνÝδρια, γεγονüς που καταδεικνýει την ποιüτητα του ερευνητικοý Ýργου που παρÜγεται στο AGSM, προς üφελος της ελληνικÞς επιχεßρησης.
Ενδεικτικοß Τßτλοι Ερευνητικþν Διατριβþν

Σýστημα αξιολüγησης και βελτιστοποßησης της εταιρικÞς αποδοτικüτητας στις επιχειρÞσεις παροχÞς υπηρεσιþν υγεßας. Η περßπτωση του ομßλου ΙΑΣΩ
Η διερεýνηση της διαχεßρισης πελατειακþν σχÝσεωνμε την επιχειρησιακÞ αποτελεσματικüτητα. Η περßπτωση της Pharma Hellas
Η δημιουργßα ανταγωνιστικοý πλεονεκτÞματος μÝσω της στρατηγικÞς των συγχωνεýσεων στον κλÜδο παροχÞς υπηρεσιþν. Η περßπτωση των Ελληνικþν Τραπεζþν
Αξιολüγηση της ικανüτητας προσανατολισμοý στην μÜθηση και την αγορÜ. Η περßπτωση της εταιρßας Alpha AEDAK
Η εκπαßδευση προσωπικοý ως πρακτικÞ της Διοßκησης Ανθρþπινου Δυναμικοý και το Ψυχολογικü Συμβüλαιο. Η περßπτωση της CCHBC   
Ø      Ο ρüλος της εκπαßδευσης των εργαζομÝνων στη δημιουργßα πελατειακþν σχÝσεων σε ΤρÜπεζες. 
Ø      Ο ρüλος της εκπαßδευσης των εργαζομÝνων στην ανÜπτυξη ανθρþπινου δυναμικοý και η αξιολüγηση των εκπαιδευτικþν προγραμμÜτων. Περßπτωση ΤρÜπεζας Κýπρου  
Ø      H διερεýνηση του συστÞματος Logistics (outsourcing) με την αποτελεσματικüτητα του marketing (κερδοφορßα) Η περßπτωση του προúüντος Lucozade  
Ø      Διερεýνηση Kαταλληλüτερης ΣτρατηγικÞς Διεθνοποßησης της κατασκευαστικÞς εταιρßας AΛΤΕ ΑΤΕ σε Πολωνßα και Τσεχßα με τη χρÞση Χρηματοοικονομικþν αναλýσεων  
Ø      H διερεýνηση του επιπÝδου πιστüτητας των πελατþν στα κανÜλια διανομÞς της αγορÜς μπýρας. Περßπτωση ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ  
Ø      Το ηλεκτρονικü εμπüριο παρÜγοντας επηρεασμοý της ΔιαφÞμισης και ο στρατηγικü του ρüλος στην επßτευξη των στüχων του ΜÜρκετινγκ στην ΕλληνικÞ Αυτοκινητοβιομηχανßα ( Περßπτωση KOSMOCAR)  
Ø      ΜελÝτη προûποθÝσεων ανÜπτυξης επιτυχοýς συστÞματος Relationship Marketing στην υγεßα  
Ø      Η κουλτοýρα, ο προσανατολισμüς στην αγορÜ και η επιχειρησιακÞ αποτελεσματικüτητα της εταιρßας ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΒΕΕ 
Ø      Η διερεýνηση της σýνδεσης μεταξý της επιχειρησιακÞς στρατηγικÞς και της στρατηγικÞς ανθρωπßνων πüρων. Η περßπτωση της EFG EUROBANK ERGASIAS AE   
Ø      Διερεýνηση της σχÝσης μεταξý αμοιβÞς και απüδοσης προσωπικοý. Η περßπτωση της GlaxoSmithkline   
Ø      Διερεýνηση του επιπÝδου ικανοποßησης των πελατþν ασφαλιστικþν υπηρεσιþν. ΜελÝτη περßπτωσης : Ομιλος ING GREECE   
Ø      Ο βαθμüς της εταιρικÞς αφοσßωσης και εργασιακÞς ικανοποßησης των εργαζομÝνων της Friesland Hellas ως μÝσο πρüβλεψης της συμπεριφορÜς στην επερχüμενη επιχειρησιακÞ αλλαγÞ  
Ø      ΣχÝση μεταξý της διαχεßρισης επιχειρησιακþν κρßσεων και της φÞμης μιας εταιρßας. ΜελÝτη κλÜδου γαλακτοκομικþν εταιριþν   
Ø      Ο ανασχεδιασμüς επιχειρησιακþν διαδικασιþν για την επßτευξη δραματικþν βελτιþσεων σε κρßσιμα σýγχρονα μεγÝθη. Η περßπτωση της ΕμπορικÞς ΤρÜπεζας  
Ø      Η αντßσταση των εργαζομÝνων στην αλλαγÞ κατÜ τη διÜρκεια συγχωνεýσεων. H περßπτωση ALFA SA  
Ø      ΣτρατηγικÞ ανÜπτυξη στις ΕλληνικÝς ΕπιχειρÞσεις. Η περßπτωση της βιομηχανßας παραγωγÞς ελαιüλαδου   
Ø      Η σýνδεση του business Strategy με τη στρατηγικÞ, τις πολιτικÝς πρακτικÝς HR σε σχÝση με την υλοποßηση των στüχων της εταιρßας. Η περßπτωση της ING GREECE   
Ø      Η διερεýνηση της σχÝσης εσωτερικÞς επικοινωνßας με την επιχειρηματικÞ αποτελεσματικüτητα. Η περßπτωση της ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 
Ø      Η παρακßνηση των εργαζομÝνων γνþσης (knowledge workers) και η ικανοποßηση τους απü τις διοικητικÝς πρακτικÝς ανθρþπινου δυναμικοý: Η περßπτωση της εταιρßας ΧΥΖ SA  
Ø      Η ποιüτητα υπηρεσιþν του τμÞματος εκπαßδευσης και η σχÝση τουs με την απüδοση των εργαζομÝνων τους στην Eurobank Cards 
Ø      Βελτßωση της ποιüτητας υπηρεσιþν μÝσω του Customer Relationship Management στο χþρο των ιατρικþν αναλþσιμων. Η περßπτωση TYCO HEALTHCARE HELLAS  
Ø      Η διερεýνηση της σχÝσης προγραμμÜτων πιστüτητας και του επιπÝδου πιστüτητας των καταναλωτþν στα Super Markets  
Ø      Διερεýνηση της σχÝσης του βαθμοý ικανοποßησης των εργαζομÝνων στη Διεýθυνση Πιστþσεων της Eurobank Cards SA, με τον βαθμü απüδοσης αυτþν στην εργασßα τους. 
Ø      ΠαρÜγοντες που διαμορφþνουν ανταγωνιστικü πλεονÝκτημα στην αγορÜ ομοιοπαθητικþν σκευασμÜτων. Η περßπτωση της ΚΟΡΡΕΣ   
Ø      Διερεýνηση της σχÝσης του επιχειρησιακοý προσανατολισμοý μÜθησης με το βαθμü οργανωσιακÞς μÜθησης. Η περßπτωση της Water  
Ø      Διερεýνηση της σχÝσης επιχειρηματικÞς ανÜπτυξη και μετοχικÞ αξßα. Περßπτωση: κλÜδος τροφßμων και ποτþν στο ΧΑΑ   
Ø      ΕπιχειρησιακÞ ΗθικÞ και εργασιακÝς σχÝσεις- ΥπÜρχουν στεγανÜ που προστατεýουν το Þθος των πολυεθνικþν επιχειρÞσεων σε περιüδους αλλαγÞς; Περßπτωση μελÝτης πολυεθνικÞς εταιρßας τηλεπικοινωνιþν 
Ø      ΕπιχειρησιακÝς δεξιüτητες στρατηγικÞς σημασßας που διευκολýνουν την οργανωσιακÞ μÜθηση και χαρακτηρßζουν μια οργÜνωση που μαθαßνει.
Ø      H επßδραση των εξαγορþν στην εταιρικÞ κουλτοýρα της νÝας επιχεßρησης. Η περßπτωση του Ελληνικοý τραπεζικοý κλÜδου  
Ø      Η διερεýνηση της εφαρμογÞς του Crisis Management στις επιχειρÞσεις της Θεσσαλονßκης.  
Ø      Η εκπαßδευση – κατÜρτιση των απασχολουμÝνων στα τουριστικÜ εποχιακÜ ξενοδοχεßα. Ηπερßπτωση της νÞσου Κω.  
Ø      ¸ρευνα πÜνω στο CRM & τις ΕλληνικÝς ΕπιχειρÞσεις.   
Ø      ΔυναμικÞ και στρατηγικÝς Franchising.   
Ø      Franchising καλλυντικþν.  
Ø      ΜελÝτη για τις παρορμητικÝς αγορÝς στην ΕλλÜδα: ΔιαφορÝς ανÜμεσα σε Üντρες και γυναßκες στις γνωστικÝς και συναισθηματικÝς διαδικασßες καθþς και στη συχνüτητα που αγορÜζουν προúüντα παρορμητικÜ.   
Ø      ΣυγκριτικÞ αξιολüγηση (Benchmarking) στα Πρüτυπα – Πρωτüκολλα στην ΑγροτικÞ ΠαραγωγÞ στην ΕλλÜδα σÞμερα.   
Ø      ΑνÜπτυξη εταιρικÞς δημιουργικüτητας και εφαρμογÞ καινοτομιþν σε επιχειρÞσεις που δραστηριοποιοýνται στην ΚεντρικÞ Μακεδονßα.  
Ø      ΠοιοτικÞ ανÜπτυξη της ΦαρμακευτικÞς Εταιρßας AVENTIS μÝσα απü Ýρευνα ικανοποßησης των πελατþν της.  
Ø      Η μη ορθολογικÞ ανÜπτυξη της κεφαλαιαγορÜς αποτελεß ανασταλτικü παρÜγοντα ανÜπτυξης της Οικονομßας; Μια διερευνητικÞ Üποψη σχετικÜ με την επιρροÞ του Ελληνικοý Χρηματιστηρßου στην ανÜπτυξη της ΕλληνικÞς οικονομßας.   
Ø      Η επιρροÞ του διαδικτýου στην διαμüρφωση της κυκλοφοριακÞς πορεßας των Ýντυπων μÝσων μαζικÞς ενημÝρωσης. Τι πιστεýουν οι καταναλωτÝς. 
Ø      After sale πολιτικÞ τραπεζþν.   
Ø      Η απελευθÝρωση της αγορÜς ηλεκτρικÞς ενÝργειας στην ΕλλÜδα την τρÝχουσα δεκαετßα.  
Ø      Αποτελεß ο στρατηγικüς σχεδιασμüς προûπüθεση για την επιχειρηματικÞ ανταγωνιστικüτητα.  
Ø      Διαχεßριση Εκδηλþσεων (EVENT MANAGEMENT)): Η περßπτωση των festival. Η συμπεριφορÜ των διοργανωτþν και των επισκεπτþν. 
Ø      Οι προσδοκßες απü την αγορÜ εξοχικÞς κατοικßας στην ΧαλκιδικÞ και ο βαθμüς ικανοποßησÞς τους. Η περßπτωση της εταιρßας «απÝραντο γαλÜζιο». 
Ø      Αναπτýσσοντας «κουλτοýρα ασφαλεßας» σε υψηλÞς επικινδυνüτητας οργανισμοýς. Η περßπτωση της ΔΕΗ ΑΕ   
Ø      Η διερεýνηση της σχÝσης της κατευθυνüμενης συνταγογρÜφησης με την επιχειρηματικÞ ανÜπτυξη. Η περßπτωση της VICAN SE  
Ø      Η διερεýνηση του Outsourcing ως προς τα Logistics στον κλÜδο των Super Markets. Η εφαρμογÞ του μοντÝλου στον οργανισμü Orange 
Ø      AνÜπτυξη μοντÝλου προσδιορισμοý εκπαιδευτικþν αναγκþν διοßκησης. Η περßπτωση Ευαγγελισμοý   
Ø      Διαμορφþνοντας ΣτρατηγικÞ ανθρωπßνων πüρων σε σχÝση με τις εξελßξεις της αγορÜς επßπλου. Η περßπτωση ΝΕΟSET   
Ø      Διερεýνηση των επιπτþσεων του Reengineering στις επιδüσεις των μεσαßων στελεχþν. Η περßπτωση της Coca Cola 3E  
 Ø      Η διερεýνηση των παραγüντων που διαμορφþνουν την επενδυτικÞ συμπεριφορÜ των θεσμικþν επενδυτþν στις εισηγμÝνες τεχνικÝς εταιρßες του ΧΑΑ. Η περßπτωση των τεχνικþν εταιριþν   
Ø      Η συμβολÞ των ανθρωπßνων πüρων στην παροχÞ επιχειρηματικþν συμβοýλων ποιüτητας. Η περßπτωση ICAP   
Ø      Δημιουργßα μοντÝλου ανÜπτυξης προσωπικþν ικανοτÞτων στελεχþν επιχειρÞσεων. Η περßπτωση ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ  
 Ø      ΜορφÝς χρηματοδüτησης επιχειρÞσεων για την απüκτηση επαγγελματικÞς στÝγης στην ΕλλÜδα. Δανεισμüς & χρηματοδοτικÞ μßσθωση Leasing. Aξιολüγηση περιπτþσεων. 
Ø      Hγεσßα= EπιχειρησιακÞ Επßδοση. Η διερεýνηση της σχÝσης σε περιβÜλλον παροχÞς υπηρεσιþν. Η περßπτωση του δικτýου πωλÞσεων της ING GREECE   
Ø      Γιατß εßναι πολý ακριβü το ορθüδοξο μÜνατζμεντ στις μικρομεσαßες επιχειρÞσεις σε σχÝση με τις αποδüσεις;   
Ø      ΕνσωμÜτωση της τεχνολογßας για την επιχειρησιακÞ βελτßωση της DOMUS AEBE
Ø      βαθμüς ικανοποßησης των πελατþν της επιχειρηματικÞς πληροφüρησης ως καθοριστικüς παρÜγοντας στη διατÞρηση της πελατειακÞς πιστüτητας.   
Ø      Το μοντÝλο εκπαßδευσης πωλÞσεων και η επßδραση στην επßδοση των πωλητþν. Η περßπτωση της CCHBC GREECE   
Ø      ΕταιρικÞ φÞμη- ΠαρÜγοντες που τη διαμορφþνουν. Η περßπτωση Commercial Value SA  
Ø      Ο ρüλος των πληροφοριακþν συστημÜτων στη διαχεßριση της γνþσης. Η περßπτωση της d.d synergy Hellas AE  
Ø      Η συμβολÞ της Διοßκησης ΟλικÞς Ποιüτητας στην πιστüτητα των πελατþν ξενοδοχεßων πολυτελεßας. Εστßαση στη ΝÞσο Ρüδο 
Ø      Η δημιουργßα μοντÝλου Διοßκησης Κρßσεων σε μηχανογραφικÜ τμÞματα μεγÜλων οργανισμþν. Η περßπτωση ΔΕΗ ΑΕ   
Ø      H διερεýνηση της σχÝσης μεταξý των συστημÜτων CRM και του επιπÝδου εξυπηρÝτησης του πελÜτη   
Ø      M- business : Η βÜση για τη δημιουργßα ανταγωνιστικοý πλεονεκτÞματος. Η περßπτωση της εταιρßας Vodafone-Panafon  
Ø      Η διερεýνηση της αποδοχÞς της Ýρευνας μÜρκετινγκ ως παρÜγοντας διαμüρφωσης της στρατηγικÞς μÜρκετινγκ. Η ελληνικÞ πραγματικüτητα  
Ø      ΜÝτρηση της ποιüτητας υπηρεσιþν με βÜση την ικανοποßηση των πελατþν. Η περßπτωση της «ΕΥΝΕ ΑΕ»  
Ø      Οι παρÜγοντες που επηρεÜζουν και κτßζουν πελατειακÞ πιστüτητα. Η περßπτωση ΜινωúκÝς ΓραμμÝς  
Ø      ΠαρÜγοντες που διαμορφþνουν τη λÞψη απüφασης της επιχεßρησης, για εκχþρηση της δραστηριüτητας της ΥγιεινÞς και ΑσφÜλειας της εργασßας, outsourcing. O Ελληνικüς Τραπεζικüς κλÜδος  
Ø      Εντοπισμüς παραγüντων που θεωροýνται σημαντικοß στην ικανοποßηση των καταναλωτþν συσκευασμÝνου φυσικοý χυμοý πορτοκαλιοý 
Ø      Η εκπαßδευση του ανθρþπινου δυναμικοý ως παρÜγοντας διαμüρφωσης διατηρÞσιμου ανταγωνιστικοý πλεονεκτÞματος. Η ελληνικÞ πραγματικüτητα  
Ø      Διερεýνηση της επιχειρησιακÞς ηθικÞς στη διαμüρφωση καταναλωτικÞς συμπεριφορÜς στην ΕλληνικÞ πραγματικüτητα   
Ø      Η περιβαλλοντικÞ ευθýνη των σýγχρονων επιχειρÞσεων. ΠαρÜγοντας ανÜπτυξης Þ παρÜγοντας προς αποφυγÞ για τις ελληνικÝς επιχειρÞσεις
      POSTGRADUATE PROJECTS
Ø      ΠαρÜγοντες που διαμορφþνουν την κατανομÞ του επικοινωνιακοý προûπολογισμοý μεταξý εταιρικÞς και προúοντικÞς επικοινωνßας. Η περßπτωση της εκδοτικÞς εταιρßας Mototech AE   
Ø      Η συμβολÞ του Internet στην πολιτικÞ επικοινωνßα  
Ø      Πρüγραμμα ανÜπτυξης σχολþν του Πανεπιστημßου ΠελοποννÞσου που Ýχουν Ýδρα τους την Τρßπολη. Αýξηση του αριθμοý σχολþν  
Ø      ΣτρατηγικÞ επικοινωνßας και δημοσßων σχÝσεων για μη κερδοσκοπικοýς οργανισμοýς. Η περßπτωση του «Συλλüγου γονÝων και κηδεμüνων για παιδιÜ με σýνδρομο Prader Willi  
Ø      ΕταιρικÞ κοινωνικÞ ευθýνη στην ΕλλÜδα: πρακτικÝς και εφαρμογÞ  
Ø      H επικοινωνßα ΜÜρκετινγκ στη ΒιομηχανικÞ ΑγορÜ   
Ø      Δημüσιες ΣχÝσεις Ιδιωτικοý Εκπαιδευτικοý Οργανισμοý   
Ø      Βελτßωση των εσωτερικþν σχÝσεωνκαι η ανÜπτυξη της επικοινωνßας με τους εργαζüμενους με σκοπü την επßτευξη των επιχειρησιακþν στüχων. Περßπτωση TYKO HEALTH CARE HELLAS